[voikko] "Ispell misalignment"

Hannu Väisänen hannu.vaisanen at joensuu.fi
Mon Aug 13 10:47:23 EEST 2007

On Fri, Aug 10, 2007 at 10:44:56AM +0300, Harri Pitkänen wrote:
> Tässä tapauksessa voisi olla hyvä, jos
> julkaisisit tähän mennessä tekemäsi muutokset jossain. Haluaisin ensi
> viikolla kokeilla itse, mitä ne tekevät. Enchantin parantelu on oleellista,
> jos haluamme joskus päästä kokonaan eroon tmispellistä.

Viikonloppuna sain selville, mistä virhe "Ispell misalignment" johtuu,
ja palaan asiaan, kunhan olen korjannut sen. Tai itse asiassa
hätäkorjaus on jo tehty, mutta pitää ensin korjata virhe ihan
oikeasti. (-:

Kävisikö julkaisu Voikon postituslistalla ennen kuin tarjoamme sitä
Enchantin kehittäjälle?