[voikko] enchant diff

Hannu Väisänen hannu.vaisanen at joensuu.fi
Wed Aug 15 14:59:17 EEST 2007

On Wed, Aug 15, 2007 at 02:54:24PM +0300, Harri Pitkänen wrote:
> Testasin tuota (suoraan päätteeltä ilman Emacsia), ja tuntuu toimivan yhtä
> hyvin kuin ennenkin. Tosin minulle jäi epäselväksi, mitä noiden
> tokenize_line-funktioon tehtyjen muutosten olisi pitänyt tehdä

Ne korjaavat virheen "Ispell misalignment", kun enchantia ajetaan
Emacsin kautta. Alkuperäinen enchant laskee kentän offset väärin, jos
kahden sanan välissä on useampi kuin yksi sellainen merkki, joka ei
kuulu sanaan.

6.2.1 Format of the Data Stream

   These output lines can be summarized as follows:

     *OK*: *
     *Suggestions*: & original count offset: miss, miss, ...
     *None*: # original offset