[voikko] Teonsanojen etuliitteet

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Thu Aug 16 12:52:25 EEST 2007

On Wednesday 15 August 2007 20:21, Teemu Likonen wrote:
> Kielen näkökulmasta näyttäisi, että tullaan varsin hyvin toimeen
> sellaisella verbin etuliitteellä, joka kelpaa aina myös
> substantiiveille ja adjektiiveille. Ja muistinko mainita sen
> verbikantaisille nomineille ja partisiipeille kelpaavan
> etuliitteen? :-)

Jätin toistaiseksi vielä mahdollisuuden tehdä pelkästään verbeille kelpaavia
etuliitteitä.

Nyt on käytössä myös pyytämäsi verbien substantiivi- ja adjektiivijohdosten
etuliitteen jatko @eltj. Otin sen käyttöön kaikissa niissä etuliitteissä,
joihin olit laittanut asiaan liittyvän kommentin. Tämän johdosta sanastoon on
varmaankin lisättävä muutama uusi sana. Laitoin ne kaksi jotka itse löysin,
mutta sinulla varmaankin on laajempi testiaineisto, josta näitä löytynee
lisää.