[voikko] Teonsanojen etuliitteet

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Thu Aug 16 15:19:46 EEST 2007

Harri Pitkänen kirjoitti:

> Nyt on käytössä myös pyytämäsi verbien substantiivi- ja
> adjektiivijohdosten etuliitteen jatko @eltj. Otin sen käyttöön
> kaikissa niissä etuliitteissä, joihin olit laittanut asiaan liittyvän
> kommentin. Tämän johdosta sanastoon on varmaankin lisättävä muutama
> uusi sana. Laitoin ne kaksi jotka itse löysin, mutta sinulla
> varmaankin on laajempi testiaineisto, josta näitä löytynee lisää.

Oho, kiitos. Voikko sen kuin paranee eikä "kiinnikissoja" tarvinnutkaan
hyväksyä (Soikko, Word ja Lingsoftin oikolukudemo hyväksyvät). Ajoin
testin isolle sanastolle, eikä sen perusteella löytynyt kuin ihan
muutama menetetty sana tämän @eltj-muutoksen seurauksena. Lähden kohta
muutamaksi päiväksi muualle ja pääsen tarkemmin tutkimaan asiaa vasta
ensi viikolla. Tarkistan joka tapauksessa kaikki muutokset
huolellisesti.