[voikko] Voikon verkkosivut

Ville-Pekka Vainio vpivaini at cs.helsinki.fi
Fri Dec 7 12:08:33 EET 2007

Harri Pitkänen kirjoitti:
> Voin päivittää tiedot, jos tietäisin että mitä pitää päivittää. Ainakin tuo
> linkki buildserviceen toimii, ja sieltä on saatavissa uusimmat versiot
> kaikista Voikon osista Fedora 7:lle. Fedora 8:lle ei tietääkseni vielä ole
> olemassa paketteja muista kuin libvoikosta, Suomi-malagasta ja malagasta.

Voisin yrittää päivittää tietoja tuossa viikonlopun aikana, tänään en
varmaankaan ehdi. En myöskään osaa sanoa, että miten Fedora 7:n muut valmiit
paketit toimivat noiden minun paketoimieni, virallisissa asennuslähteissä
olevien libvoikon, suomi-malagan ja malagan kanssa. Minulla ei ole enää
yhtään Fedora 7 -asennusta edes jäljellä enkä ole perehtynyt
virtualisointiinkaan, joten en oikein voi edes testata asiaa.

--
Ville-Pekka Vainio