[voikko] Milloin Suomi-malaga 1.0?

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Fri Dec 14 22:39:44 EET 2007

On Friday 14 December 2007, Harri Pitkänen wrote:
> Johtuu varmaankin vain perjantai-illasta, että olen näkevinäni SMV:ssä
> näinkin pahan bugin. Sanan "talo" yksikön partitiiville hyväksytään
> seuraavat omistusliitteet:
>
> taloani
> taloasi
> taloansa
> taloaan
> taloaen !!!
> taloaon !!!
> taloamme
> taloanne
>
> Tätä pitänee tutkailla lisää...

Bugin on paikallistettu ja korjattu. Mutta kävi ilmi, että tätä bugia ei ollut
versiossa 0.7.6, vaan se on peräisin syyskuussa tehdyistä omistusliitteen
käsittelyyn liittyvistä korjauksista. Vaikka bugi tuskin on paljonkaan sen
pahempi kuin ne, joita tuolloin saatiin korjatuksi, on tämä kuitenkin
suhteellisen ikävä. En mielelläni jättäisi tämän korjaamista vakaassa
versiossa kolmen kuukauden päähän.

Mutta: Olisiko nyt hyvä tilaisuus kenties julkaista tämä versio numerolla 1.0?
Erillisiä Voikko- ja Sukija-versioita lähdekoodista ei kaiketi ole julkaistu
enää pitkään aikaan, joten perusteet vanhassa ja kenties hämäävässäkin
versionumeroinnissa pysymiselle eivät enää ole voimassa. Mitä mieltä Hannu on
ajatuksesta?