[voikko] Voikko Firefox 3:ssa

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Sun Nov 11 20:22:21 EET 2007

On Monday 12 November 2007, Andris Pavenis wrote:

> Nyt on. Lisäsin sekä .tar.gz että .tar.bz2 lähdekoodipakettien generoinnin.
> Myös päivitin Firefoxin korkein sallittu versio (nyt CVS TRUNK:issa on
> 3.0b2pre)

Kun en itse näemmä osaa, niin saisinko vielä ohjeet, miten nuo
lähdekoodipaketit saa generoitua Mozillan lähdekoodipuun ulkopuolella?

Lisäksi sekä gzipin että bzip2:n kanssa kuuluisi (ainakin GNU:n ja Debianin
käytäntöjen mukaan) käyttää valitsinta -9 parhaan pakkauslaadun saamiseksi.
Tällä tosin ei oikeasti ole juuri merkitystä näin pienen lähdekoodipaketin
kanssa.