[voikko] Mozvoikon testiversion julkaisusta

Andris Pavenis andris.pavenis at iki.fi
Tue Nov 13 00:36:05 EET 2007

Harri Pitkänen wrote:

> Melkein toimi :) Piti vielä vaihtaa "rmdir -rf" -> "rm -rf" niin sain paketin
> tehtyä. Kiinnostuneita varten tuo löytyy nyt osoitteesta
> http://www.puimula.org/htp/testing/mozvoikko-0.9.3-test1.tar.gz
>
> Miten etenemme tästä? Todennäköisesti lähdekoodipaketille testaajia voi olla
> vaikea löytää, eli tarvitsisimme varmaankin valmiit lisäosat, jotka asentuvat
> suoraan uuteen Firefoxiin.

Voimme yhdistää paketteja saadaksemme laajennuspaketin joka tukee kaikki 3 kohteet
(Linux-ix86_gcc3, Linux-x86_64-gcc3 ja WINNT_ix86_msvc):

- puretaan kaikki 3 paketteja samaan hakemistoon
- muokataan install.rdf tiedoston (tarvitsemme em:targetPlatform XML elementit kaikista kolmesta
alkuperäisestä laajennuksesta.
- pakkaamme uuden laajennuksen

Andris