[voikko] Mozvoikon testiversiosta

Andris Pavenis andris.pavenis at iki.fi
Sat Nov 17 03:02:33 EET 2007

Harri Pitkänen wrote:

> Yritin asentaa yhdistetyn paketin 32-bittisessä chrootissa FF-3.0b1:n
> testiversioon. Asennuksen jälkeen FF ei enää käynnistynyt, ellei mennyt
> vikasietotilaan tai poistanut lisäosaa käytöstä. En keksinyt, mikä ongelmaan
> mahtaa olla syynä. Sama toistui myös puhtaalla 32-bittisellä paketilla.

Sain firefoxin-3.0b1 kaatumaan mozvoikko laajennuksen kanssa KVM virtuaalikoneessa mihin oli
asennettu Slackware-11 Linux distribuution. Se tarkoittaa että en voine kääntää laajennuksen 32
bittisen version Fedora 8 distribuutiossa.

Kokeilen kääntää slackware-11 alla (se ei ole viimeinen Slackware versio, mutta minä ei
halunnutkaan käyttää viimeisen).

Aikaisemminkin oli ongelmia Fedoran kanssa (vanha laajennus 2.0 versioille). Silloinkin käytin
Slackware-11:n.

Jää vielä 64-bittisen version yhteensopivuustestit. Tällä hetkellä minulla on ainoastaan Fedora 8.

Andris