[voikko] Mozvoikon testiversiosta

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Wed Nov 21 17:46:43 EET 2007

On Wednesday 21 November 2007, Andris Pavenis wrote:

> Se näyttää melko samanlaiselta kuin itse olen nähnyt.
>
> Oletko varma että testasit viimeisen paketin version kotisivultani ja
> 32-bitisen version (viimeinen 32-bittinen versio sieltä toimi minulla
> Debianissa, 64-bittinen kaatui)

Käytin sitä pakettia, joka sisälsi molemmat versiot. Nyt kuitenkin sain tuon
toimimaan, kun poistin hakemiston ~/.mozilla ja annoin uuden Firefoxin luoda
sen kokonaan uudestaan. Aikaisemmin olin testatessani ainoastaan käyttänyt
erillistä profiilia (./firefox -P test6) mutta en ollut poistanut vanhoja. En
kyllä ymmärrä, miten nuo muut kuin käytössä olevat profiilit voisivat
vaikuttaa asiaan. Tuskin vika kuitenkaan on tuossa tekemässäsi lisäosassa.

Eli nyt näyttää ihan hyvältä minun puoleltani.