[voikko] Mozvoikon testiversiosta

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Sat Nov 24 12:26:52 EET 2007

On Friday 23 November 2007 10:36, Harri Pitkänen wrote:

> ... mutta testauksen sekä Vistalla että XP:llä voin tehdä huomenna.

Ei toimi Vistassa (Home Premium). Käynnistyksen jälkeen virhekonsoliin tulee
ilmoitus "Failed to load XPCOM component ... \components\mozvoikko.dll".
Firefox ei kuitenkaan kaadu, kuten version 2.0 ja Soikko-lisäosan kanssa käy
tällä samalla koneella. Siinä mielessä asiat ovat vähän paremmin.

Enpä nyt heti osaa sanoa mikä tuossa on vikana. Onko ideoita, miten tätä
ongelmaa kannattaisi lähteä selvittämään? Kyseinen tiedosto ainakin on
olemassa, joten vika ei johdu sen puuttumisesta.