[voikko] Mozvoikon testiversiosta

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Sun Nov 25 17:41:34 EET 2007

On Sunday 25 November 2007 14:53, Andris Pavenis wrote:
> intl.dll lataaminen ei onnistunut, koska lähdekooditiedostossa
> mozVoikkoSpellUtils.cpp määrätty kirjastojen lataamisenjärjestys oli
> väärä.Ensimmäisen pitää olla iconv.dll eikä intl.dll. Uusi testiversio
> on samalla paikalla.

Kokeilin uusinta versiota, ja nyt toimii! Kokeilin myös laajennuksen
poistamista käytöstä ja ottamista uudelleen käyttöön. Kaikki toimii Vistassa
täsmälleen niin kuin pitääkin, oikein sujuvasti.

Hyvää työtä, Andris! Minusta tätä kannattaisi nyt mainostaa vähän laajemmankin
joukon testattavaksi. En nyt enää ehdi itse XP:ssä kokeilla, mutta
luultavasti se sielläkin toimii jos itse XP:ssä tätä kehität.