[voikko] Voikko Linux-jakelujen Firefoxeille

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Tue Apr 8 20:45:51 EEST 2008

Harri Pitkänen kirjoitti (8.4.2008 klo 16.46):

> Minä voin (jos ehdin, en lupaa mitään) yrittää tehdä jotain paketin alkua
> jossain välissä.

Minä hetkeksi innostuin alustavien kokeilupakettien tekemiseen, mutta
innostus tyssäsi nopeasti siihen, että ainakaan i386- Debian unstableen
eikä -experimentaliin ei ole vielä saatavana xulrunner-dev-paketin
tarvitsemaa xulrunner-1.9 (>= 1.9~b4) -pakettia. Ehkäpä kohta...

> - - tässä tapauksessa tarvitaan luultavasti ihan oikea
> Debian-kehittäjä, joka pystyisi tarkistamaan, että lisäosa toimii myös
> harvinaisemmilla arkkitehtuureilla. Tai joku muu, jolla on s390
> komeronsa nurkassa :)

Taitaa se testaus Debianissakin mennä niin, että lähetetään sorsapaketti
palvelimelle ja sitten seuraillaan build demonien logeja.