[voikko] Voikko Linux-jakelujen Firefoxeille

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Sat Apr 12 10:10:45 EEST 2008

Teemu Likonen kirjoitti (8.4.2008 klo 20.45):

> Minä hetkeksi innostuin alustavien kokeilupakettien tekemiseen, mutta
> innostus tyssäsi nopeasti siihen, että ainakaan i386- Debian
> unstableen eikä -experimentaliin ei ole vielä saatavana
> xulrunner-dev-paketin tarvitsemaa xulrunner-1.9 (>= 1.9~b4) -pakettia.
> Ehkäpä kohta...

Sain mozvoikon toimimaan Debianissa siten, että mozvoikko.xpi-tiedoston
asentaa käsipelillä Iceweaselin File -> Open File... -valikosta. En
kuitenkaan millään keksinyt, kuinka sen voisi asentaa järjestelmän
laajuisesti.

Debian-paketin nimeksi varmaankin sopisi parhaiten joko iceweasel-voikko
tai iceweasel-mozvoikko (?).