[voikko] Ongelmallinen "asana"

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Sat Aug 16 19:58:21 EEST 2008

Harri Pitkänen kirjoitti (16.8.2008 klo 19.32):

> Laitoin tuohon "Sekoittuu helposti yleisempään sanaan", koska
> selvästikin "asana" ja "sana" ovat liian lähellä toisiaan.

Varmasti ihan järkevää.

> Tuon "biologia-sana"-sanan tapauksessa syy on siinä, että kyseistä
> sanaa ei Suomi-malagassa ole, vaan libvoikko on käyttänyt
> yhdysmerkittömästä versiosta tehtyä analyysia. En ole itse törmännyt
> tapaukseen, jossa tuo Complete paths ei olisi antanut tulosta sanalle,
> joka on mukana Suomi-malagassa. Jos tällaisia kuitenkin löytyy, voin
> yrittää selvittää syytä.

Joku ongelma minulla oli eilen muistaakseni "koentsyymin" kanssa, mutta
ehkä vain kämmäsin jossain, sillä nyt se toimii malagassa niin kuin
pitääkin. Joka tapauksessa eilinen kokemus yhdistettynä tähän
"biologia-sanaan" sai minut epäilemään, että jossain on jotain rikki.
Taisi olla väärä hälytys.