[voikko] Openoffice.org-voikko on nyt Fedorassa

Timo Jyrinki timo.jyrinki at gmail.com
Fri Feb 8 12:11:18 EET 2008

7.2.2008 Ville-Pekka Vainio <vpivaini at cs.helsinki.fi> kirjoitti:
> Openoffice.org-voikko-paketin pitäisi nyt olla Fedoran vakaissa päivityksissä.

Hienoa! Ei tosin toimi mulla. Asentuu kiltisti, näkyy OOo:n pakettien
hallinnassa OpenOffice.org-paketit alla. Kieliasetuksissa Voikko ei
kuitenkaan näy käytettävissä olevissa kielimoduuleissa, eikä
Muokkaa-valinnankaan takaa löydy Voikkoa tai suomea. Käytössä Fedora 8
kaikkine päivityksineen.

> Tmispell-voikko odottaa valitettavasti edelleen review'tä, jono on melko
> pitkä.

Siinä on libenchant-voikko mukana myös?

-Timo