[voikko] Openoffice.org-voikko on nyt Fedorassa

Ville-Pekka Vainio vpivaini at cs.helsinki.fi
Fri Feb 8 16:49:33 EET 2008

Harri Pitkänen wrote:

> Vai toimiiko tämäkään? Tuo --link-valitsinhan ei ollut mukana Fedora 7:n ja
> 8:n OOo:ssa, ja ymmärtääkseni purettujen lisäosien asentaminen ei ole
> lainkaan mahdollista ilman sitä.

--link-valitsinta ei tosiaan ole Fedora 7:ssä eikä 8:ssa, mutta minä ymmärsin,
että purettujen lisäosien asentaminen olisi silti mahdollista. En ole
kuitenkaan varma asiasta. Pitää testata vaikkapa eri nimillä ja pakattuna
kunhan tässä ehdin. Jos tilanne todella on se, että purettuja lisäosia ei voi
asentaa ilman tuota patchiä, niin sitten pitää varmaankin laittaa pakattu
lisäosa 7:ään ja 8:aan.

--
Ville-Pekka Vainio