[voikko] Openoffice.org-voikko on nyt Fedorassa

Ville-Pekka Vainio vpivaini at cs.helsinki.fi
Sat Feb 9 13:19:09 EET 2008

Harri Pitkänen wrote:

> Vai toimiiko tämäkään? Tuo --link-valitsinhan ei ollut mukana Fedora 7:n ja
> 8:n OOo:ssa, ja ymmärtääkseni purettujen lisäosien asentaminen ei ole
> lainkaan mahdollista ilman sitä.

Testasin eilen, ei toimi. Jos hakemistonimeksi laittaa jotain täysin muuta,
esim. ooovoikko, unopkg jopa näyttää virheilmoituksen (jota en huomannut
ottaa talteen).

Todennäköisesti tulen korjaamaan tilanteen asentamalla voikko.oxt-tiedoston
hakemistoon /usr/lib/openoffice.org-voikko. Tuosta Debianissa olevasta
TMP_HOME-jutusta lähetin kysymyksen fedora-devel-listalle. Vaikka se sinänsä
toimiikin, omien testienikin mukaan, niin olen silti hieman epävarma, kun
pitäisi tehdä roottina rm -rf hakemistolle, joka on $HOME.

--
Ville-Pekka Vainio