[voikko] Openoffice.org-voikko on nyt Fedorassa

Ville-Pekka Vainio vpivaini at cs.helsinki.fi
Thu Feb 14 13:42:57 EET 2008

Timo Jyrinki wrote:
> Pikaisella testillä toimii Fedora 8:ssa. Otin updates-testing:n
> käyttöön ja päivitin openoffice.org-voikon. Voikko oli nyt
> valittavissa OpenOffice.org:ssa ja toimi tekstillä jota kirjoitin. En
> tiedä olisiko jatkossa mahdollista tehdä niitä kikkailuja ettei
> tarvitsisi käsin ruksata Voikkoa käyttöön kieliasetuksissa, vai
> johtuiko tämä ongelma vain siitä edellisen, rikkinäisen paketin
> asentamisesta.

Kiitos testaamisesta. Kokeilin tuossa juuri Rawhide-virtuaalikoneessa ja siinä
ainakin Voikko tuli automaattisesti käyttöön asennuksen jälkeen. Tosin
openoffice.org-voikko on ollut ennenkin asennettuna, joten saattaa tietysti
olla että OO.o:ssa oli asetukset jossain tallessa kuitenkin. Mutta
muistelisin nähneeni itse saman myös ns. puhtaalla asennuksella, joten voi
olla, että ne olivat sinulla valitsematta sen rikkinäisen paketin vuoksi.

--
Ville-Pekka Vainio