[voikko] Openoffice.org-voikko on nyt Fedorassa

Ville-Pekka Vainio vpivaini at cs.helsinki.fi
Fri Feb 15 16:36:01 EET 2008

Jouni Valiaho wrote:
> openoffice.org-voikko-2.1-2.fc7 toimii myös minun Fedora 7:ssä.

Kiitos, tämä on hyvä tietää, koska minulla ei itselläni ole Fedora
7 -asennusta käytössä missään. Taidan pyytää näiden uusien pakettien siirtoa
vakaisiin päivityksiin jo tänään. Koska Fedorassa nuo päivitykset vakaisiin
versioihin allekirjoitetaan ja julkaistaan jokseenkin manuaalisesti, niin on
odotettavissa että tänään pyydetyt päivitykset julkaistaan varmaankin
alkuviikosta.

--
Ville-Pekka Vainio