[voikko] Aikataulua openoffice.org-voikko 3.0:lle

Ville-Pekka Vainio vpivaini at cs.helsinki.fi
Thu Jul 17 22:10:41 EEST 2008

Harri Pitkänen wrote:
> Valitettavasti
> qemu-virtuaalikone on niin hidas, että en varmaankaan kovin paljon
> pidemmälle asiaa vie ennen kuin saan jonkun toimivan version OOo:sta
> varsinaiseen kehitysympäristööni.

Virtualisoinnista tuli mieleen, että itse käytän Fedora-paketointiin VMware
Serveriä. Se on tietysti suljettua lähdekoodia, mutta kuitenkin ilmainen ja
nopea. Jos suorittimessa on "rautavirtualisointituki", niin qemu KVM:n avulla
voi olla nopea, muistaakseni ilman rautatukea qemusta saa jonkin verran
nopeamman käyttämällä accelerator-moduulia, joka ainakin Fedorassa on
paketoitu Livna-repositoryyn nimellä kqemu.

--
Ville-Pekka Vainio