[voikko] mozvoikko ja uusi Firefox 3.0.1

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Fri Jul 18 15:02:18 EEST 2008

On Friday 18 July 2008, Andris Pavenis wrote:
> Toinen ongelma on että minulla ei tällä hetkellä ole libvoikko-1.7 DLL
> tiedostoa. Itse en käännä sen vaan otan openoffice.org-voikko paketista.
> Onko uudempi versio on saattavissa?

Tekemääni openoffice.org-voikon Windows-pakettiin ei ole tulossa libvoikosta
versiota 1.7, koska tuo versio ei sisältänyt OOo:n kannalta kovin merkittäviä
muutoksia. En muutenkaan osaa sanoa, milloin päivitän seuraavan kerran tuota
pakettia, mutta todennäköisesti en tee tätä ainakaan ennen syyskuuta. Eli jos
et itse halua kääntää uutta versiota, kannattaa varmaankin vain dokumentoida
tuo versioero ja laittaa version 1.6 lähdekoodit saataville version 1.7
rinnalle.