[voikko] mozvoikko ja xulrunner-unstable

Andris Pavenis andris.pavenis at iki.fi
Wed Jul 30 21:52:47 EEST 2008

Harri Pitkänen wrote:

> Kiitos testauksesta. Peruutin nuo muutokset. Ilmeisesti on varsin vaikeaa
> löytää yhdistelmää, joka toimisi kaikissa jakeluissa täysin oikein eikä
> sisältäisi ylimääräisiä polkuja.
>
> Pärjäämme siis version 0.9.5 kanssa vielä toistaiseksi. Laitan www-sivulle
> julkaisutietoihin maininnan siitä, että Mozillan lähdekoodipuun sisällä
> käännettäessä pitää nostaa yhteensopivien versioiden ylärajaa Tämän asian
> takia ei uutta versiota kannata julkaista, kun ei voi kuitenkaan etukäteen
> tietää, miten pitkään yhteensopivuus jatkuu. Vaan eipä onnistu juuri nyt tuo
> [...]

Kokeilin vanhan minun binääriversion (0.9.5) Linuxissa yöllisten
Firefox:in, Thunderbird:in ja Seamonkey:n kanssa ja päivitin versiot SVN:iin.
En kääntänyt mitään uudelleen. mozvoikko näyttää ainakin toimivan myös tämänpäiväisen
Firefox-4.0a1pre (sellainenkin on saattavissa ftp.mozilla.org:ista) yöllisen version
kanssa.

Andris