[voikko] Patch: openoffice.org-voikko kääntymään OO.o 3:lle (Fedora)

Ville-Pekka Vainio vpivaini at cs.helsinki.fi
Tue Jun 3 21:06:27 EEST 2008

Harri Pitkänen wrote:
> Joten olen aika yllättynyt, että Fedorassa noinkin pieni muutos riittää :)

Niin no, ilmeisesti paketti nyt sitten kääntyy, mutta siitä ei ole mitään
takeita, että se toimisi - tuskinpa Caolan on tuota testannut ;)

> Todennäköisesti julkaisen openoffice.org-voikosta version 3 samoihin
> aikoihin kun OOo:n versio 3 julkaistaan (elo-syyskuussa), sitä ennen
> korjausversioita tai edes viimeisteltyjä testiversioita ei varmaankaan
> Voikko-projektin puolelta ole tulossa ennen heinäkuuta.

Minulle tämä aikataulu kuulostaa oikein hyvältä. Fedora 10:n aikataulua ei ole
edes vahvistettu, mutta uskon, että se julkaistaan aikaisintaan marraskuussa,
en ihmettelisi vaikka menisi joulukuulle. Pidän hieman erikoisena sitä, että
FTBFS-testi tehtiin juuri nyt, kun Rawhide "vapautui" äskettäin ja on
odotettavissakin, että paketteja on rikki. Toisaalta sitäkään ei voi kieltää,
etteikö tuosta olisi aina jonkinlaista hyötyä, lähestulkoon kehityssyklin
vaiheesta riippumatta.

--
Ville-Pekka Vainio