[voikko] Mozvoikko SourceForgeen

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Wed Jun 11 21:56:24 EEST 2008

On Saturday 07 June 2008, Andris Pavenis wrote:

> Kokeilin kääntää 0.9.4.1.3 Firefoxin (3.0rc2) kanssa CentOS 5.1 x86_64
> chrootissa Fedora 8 x86_654:lla. Debian Etchilla oli lian vanha GTK+, en
> halunut päivittää lähdekoodeista. Yhteensopivuuden suhteessa CentOS-5.1:n
> pitäisi olla OK.
>
> En testannut kovin paljon, mutta kaikki näyttää olevan kunnossa.
>
> Minun pitäisi varmaan kääntää myös linux ix86 ja Windowsille. Sen jälkeen
> voinemme laittaa version numeron vaikka 1.0

Hyvä. Päätin toistaiseksi jättää version 0.9.4.1.3 laittamatta SourceForgeen,
jotta ehdit testaamaan nämäkin käyttöjärjestelmät rauhassa, ja voidaan sitten
laittaa versio 1.0 sinne suoraan. Mutta Linux-jakeluihin voi mielestäni jo
nyt laittaa version 0.9.4.1.3 "vakaana" versiona, jos jonkun jakelun
julkaisuaikataulut sitä vaativat. Tuskin siitä mitään ongelmia on
odotettavissa.