[voikko] Mozvoikko SourceForgeen

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Thu Jun 12 22:15:07 EEST 2008

On Thursday 12 June 2008, Andris Pavenis wrote:
> Olen testannut Windowsissa. Kaikki näyttää olevan kunnossa sekä WinXP
> SP3:ssä että Vistalla (Testasin Vista Business). Jää Linux ix86, mutta en
> odota siinä ongelmia.

Hienoa. Viikonloppuna voisin laittaa tuon paketin sitten SourceForgeen
versionumerolla 1.0. Ovatko muuten nuo mozvoikko.config-tiedoston
yhteensopivat sovellusten versiot nyt oikein? Mahtaisiko olla turvallista
asettaa MOZVOIKKO_FF_MAX = 3.0.0.* nykyisen 3.0 sijasta? En oikein tiedä,
miten näissä on tapana menetellä.