[voikko] Mozvoikko SourceForgeen

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Fri Jun 20 13:47:09 EEST 2008

On Friday 20 June 2008 13:31:22 Andris Pavenis wrote:
> Onko minulla vielä kirjoitusoikeus voikon SVN:iin?

On.

> Yritin päivittää sallitut versio numerot, mutta se ei onnistunut.
> Voi olla että se tapahtui lian pian uuden julkisen avaimen laittamisen
> jälkeen, mutta myös autentikatio käyttäjätunnuksen ja salasanan avulla ei
> mennyt läpi (se kuitenkin onnistui shell.sourceforge.net:iin).

Itse en SVN:ssä käytä julkista avainta (en tiennyt, että se edes onnistuu).
Käyttäjätunnus ja salasana kyllä toimivat. Salasanat tosin piti vaihtaa
kaikissa palveluissa pari kuukautta sitten, ehkäpä ongelma johtuu siitä.

> Joka tapauksessa uudet arvot ovat seuraavat (addons.mozilla.org sääntojen
> mukaisesti):
>
> Firefox: 3.0a9pre - 3.1a1pre (varmistin että toimii 3.1a1pre yöllisen
> version kanssa) Thunderbird: 3.0a1pre - 3.0a2pre (3.0a1 on jo julkaistu, jo
> yöllisissä versioissa on 3.0a2pre) SeaMonkey:  3.0a1pre - 3.0a1pre

En vielä korjaa näitä itse, jos tuo SVN alkaisi jossain vaiheessa taas
sinullakin toimia.