[voikko] " Kierrös "

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Sat Nov 29 17:05:28 EET 2008

On Tuesday 18 November 2008, Harri Pitkänen wrote:
> Minä voin kyllä tehdä tarvittavan korjauksen myöhemmin tällä viikolla,
> haluaisin nimittäin samalla tarkistaa, onko vastaavaa bugia muissa
> sanaluokissa.

Tarkistukset ja korjaukset on tehty. Mitään aivan samantapaisia bugeja ei
löytynyt, mutta muutamia muita kyllä. Ne koskettivat lähinnä joitakin
suhteellisen harvinaisia sanoja tai taivutusmuotoja, joten oikoluvun kannalta
näillä ei suurta merkitystä ole. Kaikki eivät välttämättä koske Sukijaa
lainkaan. Yksityiskohdat löytyvät SVN-historiasta viimeisen reilun viikon
ajalta.