[voikko] Voikon SVN-committien seuraaminen

Ville-Pekka Vainio vpivaini at cs.helsinki.fi
Fri Oct 24 22:24:41 EEST 2008

Hei,

En ole Voikon verkkosivuilla huomannut mainintaa tästä enkä toisaalta tunne
Sourceforgea kovin tarkasti, mutta onko olemassa jotain tapaa
seurata "automaattisesti" Voikon, erityisesti libvoikon, committeja?
Joillakin avoimen koodin projekteilla olen nähnyt erillisiä
commits-sähköpostilistoja, toisaalta joillakin näkee tehtyjen committien
luettelon esimerkiksi gitwebistä tai vastaavasta järjestelmästä. Ainahan
tilannetta voi toki seurata itse SVN:n lokeista.

--
Ville-Pekka Vainio