[voikko] Voikon SVN-committien seuraaminen

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Sat Oct 25 12:04:33 EEST 2008

Hei!

On Friday 24 October 2008, Ville-Pekka Vainio wrote:
> En ole Voikon verkkosivuilla huomannut mainintaa tästä enkä toisaalta tunne
> Sourceforgea kovin tarkasti, mutta onko olemassa jotain tapaa
> seurata "automaattisesti" Voikon, erityisesti libvoikon, committeja?
> Joillakin avoimen koodin projekteilla olen nähnyt erillisiä
> commits-sähköpostilistoja, toisaalta joillakin näkee tehtyjen committien
> luettelon esimerkiksi gitwebistä tai vastaavasta järjestelmästä. Ainahan
> tilannetta voi toki seurata itse SVN:n lokeista.

Kyllä noita voi seurata sähköpostitse. Voin laittaa tiedon kaikista
commiteista tulemaan sinulle sähköpostiin, jos haluat. Haluaako joku muu nuo
samat viestit? Jos kiinnostuneita on enemmän, on helpompi tehdä juuri
tuollainen commits-sähköpostilista, jolle kuka vaan voi halutessaan liittyä
itsekin.

Ainakin toistaiseksi tuota kautta tulisi viestit kaikista SVN-commiteista,
siis myös mm. www-sivujen muutoksista. Mutta ei noita committeja meillä kovin
valtavasti tule. Jos myöhemmin siirrymme gitin käyttöön, voi näitä posteja
rajata tarkemmin.