[voikko] Libvoikko 2.1, mozvoikko 1.0 ja openoffice.org-voikko 3.1

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Thu Apr 30 18:34:03 EEST 2009

On Thursday 30 April 2009, Harri Pitkänen wrote:
> Käytännössä ainoa
> muutos, jonka joudut tekemään on se, että voikko-fi_FI-alkuiset tiedostot
> pitää sijoittaa hakemistoon voikko-data/1/mor-default sen sijaan että ne
> laitetaan suoraan hakemistoon voikko-data.

Anteeksi pieni virhe, suositeltavampi hakemisto on voikko-data/1/mor-standard.

Tuo default olisi myös toiminut, mutta se olisi samalla tehnyt mahdottomaksi
hyödyntää ominaisuutta, joka oli koko uuden hakemistojärjestelyn syynä. Eli
mahdollisuuden asentaa omia henkilökohtaisia sanastoja oletussanastoiksi
tekemättä muutoksia itse lisäosapakettiin.