[voikko] Omorfi/HFST:n ja Voikon vertailua

Flammie Pirinen flammie at iki.fi
Sat Dec 12 16:56:12 EET 2009

2009-12-06, Flammie Pirinen sanoi:

> 2009-12-03, Harri Pitkänen sanoi:

> Jep, laitoin nyt toivottavasti tuoreimmat versiot osoitteeseen
> <http://www.helsinki.fi/~tapirine/tmp/omorfi-2009-12-06.tar.bz2>.
> Itsekin olen joutunut siirtymään palvelimelle vaikka melko pitkään
> pärjäsin vanhahkolla aspire onella, joka minusta pitäisi vieläkin
> onnistua, mutta jokin on taas vialla tietenkin.

Uusin svn-versio on taas rakennettavissa läppärilläkin ja saatavilla
tuolta tällä päiväyksellä
<http://www.helsinki.fi/~tapirine/tmp/omorfi-2009-12-06.tar.bz2>.
Näyttäisi myös ettei siinä ole pahoja regressioita muuta kuin numero-
ja propriyhdyssanoissa enää. Toki testituloksista näkee että paljon
ominaisuuksia esim. yhdyssanamuodostuksesta ja jonkin verran sanastoa
puuttuu vielä. Mutta tätä voisi jo alkaa pitää koon ja toimintojen
puolesta vihdoin käyttökelpoisena.

--
Flammie, computer scientist bachelor, linguist master, free software
Finnish localiser, and more! <http://www.iki.fi/flammie/>