[voikko] OS X -korjauksia

Andris Pavenis andris.pavenis at iki.fi
Wed Feb 4 07:10:17 EET 2009

Harri Pitkänen wrote:
> Pari korjausta, joita en itse ole päässyt kokeilemaan (enkä pääsekään ainakaan
> kuukauteen), mutta jotka voisi laittaa SVN:ään, jos ne osoittautuvat
> toimiviksi.
>
> - Tarkkaavainen koodia lukeva kansalainen kertoi OS X -oikolukupalvelimessa
> olevasta muistivuodosta. Tiedostossa osxspell/VoikkoSpellService.m pitäisi
> rivillä 58 hänen mukaansa olla [NSMutableArray array] eikä [[NSMutableArray
> alloc] init] kuten nyt on.
>
> - Joku on saanut mozvoikon toimimaan OS X -järjestelmässä:
> http://verteksi.net/soks/2009/01/12/firefoxin-mozvoikko-lisaosa-ja-mac-os-x/
> [...]

Näyttää myös että suomi-malaga tiedostot siitä Mac OS:in tarkoitetusta laajennuksesta
ovat yhteensopivia myös ix86 kanssa. Olin ymmärtänyt ettei se ole niin.

Siis pitäisi olla mahdollista pakata mukaan myös Darwinin kirjastot samaan laajennukseen.

Lisäksi pitäisi korjata sovellusten versioiden rajat mozvoikossa.
Yläraja pitäisi olla:
- 3.2a1pre Firefoxille,
- 3.0b2pre Thunderbirdille (3.1a1pre ei valitettavasti toimi, en ole ehtinyt tutkia miksi),
- 2.0a3 Seamonkey:lle.