[voikko] OS X -korjauksia

Andris Pavenis andris.pavenis at iki.fi
Thu Feb 5 23:09:53 EET 2009

Andris Pavenis wrote:

> Päivitin sovellusten versiot:
>
> Firefox: 3.0b1 - 3.2a1pre
> Thunderbird: 3.0a1pre - 3.1a1pre (yöllinen versio oli rikki, ja vieläkin on, vanhemmassa toimii)
> Seamonleu: 2.0a1pre - 2.0a3

> Tällä hetkellä laitoin 0.9.6.
>
> Minun pitää lisätä enempään virheviestejä (rikkinäisen TB 31a1pre yöllisen version
> tapauksessa en saanut riittävästi selviä virheviestejä.

Näyttää että on pakko lakkaa käyttämästä nsIXULRuntime mozvoikko:ssa koska se ei ole
mahdollista tehdä niin että se toimisi sekä esim. Firefox-3.[01] wttä joskus tulevan Firefox-3.2
kanssa ilman uuudelleenkääntämistä. Sama ongelma on tulevien Thunderbird-3.0 ja joskus
3.1 kanssa.

Onneksi se on mahdollista.

Andris