[voikko] Mozvoikko 0.9.6rc2

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Tue Feb 17 18:57:36 EET 2009

On Tuesday 17 February 2009, Heikki Mäntysaari wrote:
> Debianin puolella olisi kyllä tarvetta päivitykselle, sillä
> 0.9.5-version Makefile.xulrunner ei toimi arm-arkkitehtuurilla (bugi
> #515505, [1]). 0.9.6 korjaisi tämän ongelman eikä minun tarvitsisi tehdä
> väliaikaista pätsiä tuota Makefilea varten. Toki voin näin tehdä jos
> todetaan, ettei uusi versio vielä ole valmis julkaistavaksi.

Tehdäänpä sitten niin, että julkaisen version 0.9.6 huomenna (ellei joku löydä
siitä uusia ongelmia) ja julkaistaan 0.9.7 sen jälkeen kun Andris on saanut
omat korjauksensa tehtyä. nsIXULRuntime:n käyttö ei ilmeisesti tuota ongelmia
ennen Firefoxin versiota 3.2, joten siihen liittyvillä muutoksilla ei vielä
ole kiirettä.