[voikko] [Fwd: Mozvoikon kääntämisestä]

Andris Pavenis andris.pavenis at iki.fi
Tue Jan 27 09:22:52 EET 2009

En ole itse edes testannut mozvoikon kääntämisen Xulruner:in kanssa. Sen
vuoksi lähetän sen voikko-devel listalle

-------- Alkuperäinen viesti / Orig.Msg. --------
Aihe: 	Mozvoikon kääntämisestä
Päiväys: 	Mon, 26 Jan 2009 18:29:50 +0200
Lähettäjä: 	Heikki Mäntysaari <heikki.mantysaari at linux.fi>
Vastaanottaja: 	andris.pavenis at iki.fi

Terve,

Olen Mozvoikon paketin ylläpitäjä Debianissa ja Ubuntussa. Sain juuri
Mozvoikon Ubuntu 9.04:n pakettilähteisiin ja siinä ohessa jouduin
Ubuntun kehittäjän vaatimusten/ehdotusten mukaisesti muuttamaan hieman
Mozvoikon kääntämistä. Tämän viestin liitteenä on tekemäni patchi joka
muuttaa src/Makefile.xulrunner-tiedostoa.

Sponsoroinnin hoitanut Ubuntu-kehittäjä lähetti tällaisia terveisiä:
< asac> tell them for 1.9 or later noone should use rpath anymore :)

Keskustelua paketoinnista löytyy Launchpadista:
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/mozvoikko/+bug/297169

--
Heikki Mäntysaari