[voikko] [Fwd: Mozvoikon kääntämisestä]

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Tue Jan 27 17:06:29 EET 2009

On Tuesday 27 January 2009, Andris Pavenis wrote:
> En ole itse edes testannut mozvoikon kääntämisen Xulruner:in kanssa. Sen
> vuoksi lähetän sen voikko-devel listalle
>
> -------- Alkuperäinen viesti / Orig.Msg. --------
> Aihe: 	Mozvoikon kääntämisestä
> Päiväys: 	Mon, 26 Jan 2009 18:29:50 +0200
> Lähettäjä: 	Heikki Mäntysaari <heikki.mantysaari at linux.fi>
> Vastaanottaja: 	andris.pavenis at iki.fi
>
> Tämän viestin liitteenä on tekemäni patchi joka
> muuttaa src/Makefile.xulrunner-tiedostoa.
>
> Sponsoroinnin hoitanut Ubuntu-kehittäjä lähetti tällaisia terveisiä:
> < asac> tell them for 1.9 or later noone should use rpath anymore :)

Kiitoksia. Joo, näinhän se ilmeisesti kannattaa tehdä. Tosin ainakin Mozillan
omat ohjeet vielä keväällä käskivät rpathia käyttämään, joten tein niiden
mukaan. Mutta eipä tätä mozvoikkoa kai enää pitkään aikaan ole pystynyt
kääntämään Mozillan alkuperäisen Xulrunnerin kanssa, joten tuskinpa asiasta
kannattaa välittää.

Laitoin patchin sellaisenaan SVN:ään ja testasin, että kääntyy myös
Debianissa. Mutta epäilen hiukan, mahtaako tuo toimia muissa jakeluissa. Jos
ei toimi, niin sitten pitää kehittää tähän toisenlainen kaikille sopiva
ratkaisu.

Lisäosan toimivuutta en testannut, koska meillä SVN:ssä olevat
Debian-paketointitiedot ovat kovin vanhat. Pitäisi ensin kopioida Heikin
Debianissa olevasta mozvoikko-paketista uudemmat tilalle.