[voikko] libvoikko-2.3 ja Windows

Andris Pavenis andris.pavenis at iki.fi
Thu Feb 11 08:08:58 EET 2010

10.02.2010 18:12, Marko Wallin kirjoitti:

> Seuraavat muutokset tein mozvoikkoon:
> - kirjastot:
> http://verteksi.net/files/lab/voikko/mozvoikko-r3137_win-osx_libs.diff
> - readme: http://verteksi.net/files/lab/voikko/mozvoikko-r3130_readme.diff
>
> Olen kerännyt asiaan liittyviä muistiinpanoja
> http://verteksi.net/lab/voikko/ -sivulle, josta löytyy myös kokeelliset
> lisäosat (osx, win).

Muutokset ovat nyt SVN:issä minun muutosten kanssa.

Windows tapauksessa otin oman version (libvoikko käännetty VC++ 2005 Express Edition
avulla).

Kopioin myös MacOS:in laajennuksen omalle sivulla (tietysti mainitsin mistä se on otettu) vähän eri
nimellä versionumeron vuoksi (ei kannattane viimeisten SVN muutosten vuoksi kääntää uudelleen).

Siis kaikki on nyt saattavissa testitarkoitukseen:

http://ap1.pp.fi/mozilla/mozvoikko/1.0.1/
http://ap1.pp.fi/mozilla/mozilla+voikko.html

Muutta: kannattaa varmaan taggata version 1.0.1 SVN:iisa.

Linux versiot on käännetty CentOS 5.4 alla (sekä ix86 että x86_64). Testattu myös Fedora 12:ssa.

Andris