[voikko] Mozvoikko ja Firefox 6

Reijo Tomperi reijo.tomperi at pp2.inet.fi
Tue Aug 16 19:58:01 EEST 2011

  Harri Pitkänen wrote:

> Ilmeisesti näistä versiopäivityksistä tulee jatkossa usein toistuvaa huvia.
> Harmillista, mutta minkäpä tälle tekee. Uutta Mozvoikkoa tuskin kannattaa
> julkaista pelkän muuttuneen versionumeron takia.

Hei,

Olisikohan Add-on SDK:sta apua? Jos sitä käyttää, ei pitäisi joutua
päivittelemään versionumeroita:

Q: What are the benefits of using the Add-on SDK?
A: The SDK is designed to produce add-ons that will be
forwards-compatible with future versions of Firefox, so you won't need
to update your add-on every time a new version of Firefox is released.
https://jetpack.mozillalabs.com/faq.html

Ilmeisesti tuon SDK:n saa ladattua täältä:
https://addons.mozilla.org/en-US/developers/builder

Minulla ei ole mitään tietoa siitä voiko tuota SDK:ta käyttää tässä
tapauksessa tai toimiiko se oikeasti noin hienosti mitä luvataan. Mutta
ajattelinpahan mainita tuon vaihtoehdon, jos se ei ollut tiedossa.

--
Reijo