[voikko] Mozvoikko ja Firefox 6

Andris Pavenis andris.pavenis at iki.fi
Thu Aug 25 21:17:09 EEST 2011

On 08/19/2011 11:05 PM, Marko Wallin wrote:

> Siltä näyttäisi.
>
> Mozvoikko toimii myös Firefox 7 beta 1 -versiossa OS X:ssä ja Windowsissa, kunhan vain sen kääntää
> samaa Firefoxin versiota vasten. Ei ole kovin kehittäjäystävällisesti tehty tätä versionumerointia
> ja sen tarkistamista.

Uusi kokeellinen mozvoikon versio on saattavissa osoitteesta

http://ap1.pp.fi/mozilla/mozvoikko2/

Mozvoikko itse ei enää sisällä C++ koodia vaan ainoastaan JavaScript:ia.
Siis ei lähdekoodipakettia erikseen.

Pitäisi toimia Firefox-4.0, Thunderbird-5.0 and Seamonkey-2.2 alkaen. Itse olen testannut
- Linux x86_64:
      - Firefox 6.0
      - Thunderbird 6.0 (toimii kirjoittaessa tämän viestin)
- Windows Vista
      - Firefox 5.0
      - Thunderbird 5.0
      - SeaMonley 2.2

Voinee myös toimia FF 3.6, TB 3.1 mutten ole varma (vaatii js-ctypes)

En tiedä mihin tämän pitäisi laittaa Voikon SVN:iin.

Andris