[voikko] Mozvoikko ja Firefox 6

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Mon Aug 29 18:09:45 EEST 2011

On Saturday 27 August 2011, Andris Pavenis wrote:
> [...]

Pahoittelen, että vastaan näin myöhään. En ole noin viikkoon päässyt
sähköpostin äärelle juuri lainkaan. Tämä uusi JavaScript-mozvoikko näyttää
todella hyvältä, kiitos siitä. En ole ehtinyt sitä kokeilla, mutta
kommenteista päätellen se selvästi myös toimii.

> Laitoin SVN:iin branches/mozvoikko/mozvoikko2 alle.

Sopii minulle, tosin mielestäni tuo voisi korvata vanhan kehitysversion
trunk/mozvoikko kokonaan. En ainakaan usko, että vanhaa C++-mozvoikkoa enää
tämän jälkeen kehitetään, jos uusi versio on kaikin puolin entistä parempi.

Eli minun puolesta on OK, jos teet
  svn rm trunk/mozvoikko
  svn mv branches/mozvoikko/mozvoikko2 trunk/mozvoikko