[voikko] Uusi sana-attribuutti Joukahaisessa: sitaattilaina

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Tue May 17 21:10:42 EEST 2011

On Monday 16 May 2011, Harri Pitkänen wrote:

> Näin varmasti kannattaa tehdä. Mutta odotetaan vielä sen verran, että ehdin
> toteuttaa itse ominaisuuden Suomi-malagan puolella, jolloin on helpompi
> varmistua, ettei mikään mene muutosten myötä rikki.

Tämä ominaisuus on nyt toteutettu sen tapauksen osalta, jossa sitaattilaina on
yhdyssanan alkuosana (mikä näyttäisi olevan huomattavasti tavallisempaa kuin
sitaattilainan käyttö yhdyssanan keskellä tai loppuosana). Tämän pitäisi
riittää näiden jazz-tyyppisten etuliitteiden poistamiseksi. Merkitsin jazz-
sanan juuri äsken Joukahaisessa sitaattilainaksi, mutta en ole vielä kokeillut
vastaavan etuliitteen poistamista sanastosta.

Teemu: Haluatko tehdä nämä etuliitekorjaukset loppuun? Kyllä minäkin voin ne
tehdä, mutta aina parempi, jos ehdit. Mitään kiirettä näillä ei ole.