[voikko] Mozvoikko ja Firefox 6

Marko Wallin marko.wallin at iki.fi
Wed Sep 21 23:41:30 EEST 2011

21.9.2011 23.16, Timo Jyrinki kirjoitti:

> Kentältä on alkanut kuulua kokemuksia, minä mukaan lukien, että
> Firefox kaatuu aika ajoin mozvoikkoa käytettäessä:
>
> https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/mozvoikko/+bug/832582

Tämä ilmeisesti koskee vain mozvoikon vanhempaa 1.9/10 -versiota
uudempien Firefoxien kanssa tietyissä tilanteissa, jonka itsekin
huomasin. Muistaakseni testasin myös uutta mozvoikko 2:sta samoilla
kirjastoilla, enkä havainnut ongelmia.

> Toisin sanoen, kopioimalla sivun
> http://wiki.ubuntu-fi.org/Etusivu?action=raw sisällön mihin tahansa
> tekstikentään ja laittamalla suomen kielen oikoluvun päälle, Firefox
> kaatuu.

Oletko kokeillut tuota samaa uusimmalla mozvoikon 2 -versiolla? Se on
saatavilla esimerkiksi Firefoxin lisäosasivultaan Developer Channelista.

Itse en tuota pysty mozvoikko 2.0:lla OS X:ssä Firefox 7:lla toistamaan.

// Marko