[voikko] Mozvoikko 2.0.1rc1

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Fri Jan 13 20:47:00 EET 2012

On Friday 13 January 2012, Marko Wallin wrote:
> Sain jokin aika sitten oikeudet päivittää lisäosaa AMOssa ja asia on
> ollut listalla.

Hyvä kuulla, että asia on järjestymässä.

> Voisin samalla päivittää lisäosaan uuden Voikon, jos joku viitsii
> kääntää kirjastot Windowsille ja Linuxille. Tällä hetkellä itse voin sen
> tehdä vain OS X:lle.

Teen uuden kirjaston Windowsille lähipäivinä uutta LibreOffice-lisäosaa
varten. Mutta ilmeisesti käyttämäni kääntäjä ei ole sama millä Mozilla-
lisäosien kirjastot on aiemmin tehty, joten pelkään pahoin, ettei tuo kirjasto
toimisi luotettavasti kaikilla Firefoxia käyttävillä.

Ehkäpä libvoikon päivittämiselle ei kuitenkaan ole kovin suurta tarvetta, jos
nykyinenkin AMO:ssa olevan on melko uusi. Viimeisimmät muutoksethan liittyvät
lähinnä kieliopin tarkistimeen, jota Mozillan ohjelmissa ei käytetä.