[voikko] Lähdekoodien siirto git-versionhallintaan

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Mon Jul 2 22:52:37 EEST 2012

On Monday 02 July 2012, Teemu Likonen wrote:
> Tämä versio ei vaadi Git-ohjelmaa lainkaan, sillä se hakee aina
> tiedostot GitHubista. Yksinkertaisimmillaan ohjelmaa käytetään näin:
>
>     $ makevoikkodeb libvoikko
>
> Näin haetaan uusin libvoikko ja uusimmat Debianin paketointitiedot.

Juuri tämä onkin se, mihin tätä skriptiä itse ensisijaisesti käytän. Kokeilin,
ja toimii oikein hyvin. Kiitoksia!

> Onko tarvetta kehittää myös ominaisuus, että voidaan hakea tiedostot
> omalla koneella olevasta Git-repositorystä?

Itselläni ei varmaan tällaista tarvetta tule. Teen deb-paketteja yleensä
sellaisille koneille, jotka ovat useamman kuin yhden käyttäjän käytössä, enkä
siksi varmaankaan tule tarvitsemaan mahdollisuutta käyttää näissä kokonaan
julkaisematonta koodia.