[voikko] libreoffice-voikko, uusi sdk-hakemisto?

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Tue Jul 10 00:41:44 EEST 2012

Libreoffice-voikon kääntämisessä ajetaan paketissa libreoffice-dev oleva
skripti setsdkenv_unix.sh tähän tapaan:

    sh -c ". /usr/lib/libreoffice/sdk/setsdkenv_unix.sh && [...]

Mutta backports.debian.orgista lataamassani versiossa tämä skripti on
eri hakemistossa. Tässä koko polku:

    /usr/lib/libreoffice/basis3.4/sdk/setsdkenv_unix.sh

Uusi hakemistokomponentti on "basis3.4". Tuo tarkoittaa ilmeisesti
versiota 3.4, ja se minulla onkin käytössä. Sitten on symbolinen linkki:

    /usr/lib/libreoffice/basis-link -> basis3.4

jota päättelisin päivitettävän osoittamaan aina uusiin versioihin.

Latasin Debianin palvelimelta Timon paketoiman virallisen
libreoffice-voikko 3.3-3:n, mutta siinä tätä "basis"-osaa ei ole. Mietin
tässä, onko minun versioni ainoa, jossa eri hakemisto, ja miten Debianin
paketointitiedot kannattaisi korjata Voikon versionhallinnassa.
Ajatuksia?