[voikko] Uusi sanaluokka Joukahaisessa

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Sun Jul 22 21:58:41 EEST 2012

On Monday 09 July 2012, Harri Pitkänen wrote:
> Lisäsin Joukahaiseen sanaluokan "taipumaton". Tarkemmat ohjeet tämän
> käyttämiseksi tulevat myöhemmin. Sitä ennen pyytäisin, ettei tuohon
> sanaluokkaan lisättäisi sanoja, eikä siihen mahdollisesti itse lisäämiäni
> sanoja muutettaisi.

Ja "heti" perään, kun vihdoin saitte tämän lähes kaksi viikkoa vanhan viestin
tiedoksenne, lisää tulevia muutoksia Joukahaisessa: Lisään uuden attribuutin
"perusmuoto". Tämäkin on vähän outo, älkää käyttäkö sitä vielä. Tuo
attribuutti poistuu pian useimmista sanatietueista, mutta vähän aikaa se
siellä näkyy häiritsemässä.

Tämä Joukahaisen laajentamisprojekti kasvoi laajemmaksi kuin alkujaan
suunnittelin. Dokumentaatio tulee jäljessä, ja sitten kun se on valmis, voi
näitä uusia ominaisuuksia hyödyntää.