[voikko] Lähdekoodien siirto git-versionhallintaan

Teemu Likonen tlikonen at iki.fi
Wed Jun 27 22:52:52 EEST 2012

Harri Pitkänen kirjoitti 27.6.2012 klo 21.44:

> Huomenna teen ydinprojektin siirron, sitten täytyykin ryhtyä
> korjailemaan skriptejä ja ohjeistusta kehittäjille.

Lähetin Debian-testipaketointia varten oman versioni makevoikkodebistä.
Olen kääntänyt sen avulla deb-paketteja Git-repositorystä. Skripti ei
tietenkään toimi tässä uudessa systeemissä, mutta ehkä pienellä
säätämisellä sen saa käyttökelpoiseksi. Huomenna aion miettiä asiaa
tarkemmin. Laitoin uuden version omaan haaraansa nimeltä
"new-makevoikkodeb".