[voikko] Yhdyssana nuorimies

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Wed Nov 6 21:37:03 EET 2013

On Wednesday 06 November 2013 11:58:13 Hannu Väisänen wrote:

> OK. Laitan sen vfst-morfologiaan.

Koska tuo sana oli jo Voikon Malaga-morfologiassa, voisitko vielä lisätä yhden
välilyönnin kaikkien siirtämiesi muotojen eteen tiedostossa
suomimalaga/vocabulary/yhdyssanat.lex? Olen käyttänyt välilyöntiä rivin alussa
merkkinä siitä, että sana tai muoto on jo siirretty VFST-morfologiaan, jolloin
voin helposti grepin avulla selvittää, mitä sanoja on vielä siirtämättä.