[voikko] Voikko ja LibreOffice 5.0 Windows 10 64 bit versiossa

Harri Pitkänen hatapitk at iki.fi
Mon Aug 24 09:53:58 EEST 2015

Hei!

On Friday 21 August 2015 09:13:14 Arto Kekki wrote:
> Hei,
>
> Olen asentanut LibreOfficen 5.0 version Windows 10 64 bitttiseen versioon.
> Voikko -oikoluku ei kuitenkaan näytä toimivan ko. kokoonpanossa.
>
> Onko antaa mitään ohjeita oikoluvun toimintaan?

Oikoluku toimii, jos asennat 32-bittisen LibreOfficen. Se toimii hyvin, vaikka
Windowsisi olisi 64-bittinen. Katso lisätietoja täältä:

  http://fi.libreoffice.org/lataa/uudet-ominaisuudet/

Oikoluvun saaminen 64-bittiseen LibreOfficeen on työjonossani, muttei ihan
lähiaikojen projekti. Mikäli olet kehittäjä ja kiinnostunut itse kokeilemaan,
voin kertoa lisää.